Volgers

maandag 13 april 2020

Dear diary

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik heerlijk zitten freubelen. Nu door de coronacrisis en drukte op mijn werk heb ik daar 's avonds geen puf meer voor, dus het lange weekend is nu wel fijn om even mijn hoofd leeg te maken en te freubelen.
De kaart die ik heb gemaakt is voor de challenge bij Mijn Schatkaart. Daar hebben ze deze maand 2 patronen voor de challenge. De makkelijke versie heb ik laatst al gemaakt en nu de moeilijke variant.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt met daarop wit cardstock. Het dessinpapier komt uit een klein blokje van Mintay (dear diary). De plaatjes komen ook uit dit blokje. Heb als aankleding alleen wat bloemen op de voorkant gedaan. Zonde van het mooie papier om er teveel op de doen.
Heb best wat foto's gemaakt. Dit is de voorkant.

De binnenkant met de waterval gesloten.

De voorkant van de waterval van dichtbij.

En de rest van de waterval.




8 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda, ik moet er nog aan beginnen, inspiratie is zover te zoeken hier
    En snap het dat je hoofd dan te vol zit, nu even extra genieten dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht en wat een mooi papier .Handig als alles bij elkaar in een blokje zit heb je meteen alles goed bij elkaar.
    Ik vindt dit prachtig .Ga ook maar even kijken bij mijn schatkaart .
    Nog een fijne 2de paasdag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda, leuk met de waterval en heel mooi papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is jouw kaartje voor de Schatkaart Miranda...Ook die staat bij mij nog op mijn lijstje...Het papier ligt al gereed...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Dan heb je je vrije tijd in dit weekend goed benut. Want wat een prachtige kaart is dit weer. Super gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie met prachtig papier Miranda. Leuk ook zo, met de waterval.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda