Volgers

vrijdag 20 september 2019

For my purr-fect friend

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze frame-easelkaart laten zien. Voor de de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim&Friends). Als aankleding flink wat bloemen en wat Nuvo Drops.

De tekst is van C.C. Design.


Gisteren heb ik deze tijdens een Facebooklive op mijn hobbypagina gemaakt.
Hieronder is dit filmpje ook terug te kijken.

Het afdrukje is een stempel van Stamping Bella en heb ik ingekleurd met de Colourblends van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: cinnamon-rose peach-cream-eggshell-linen
Haren: bark-espresso-driftwood
Oren: black-taupe-pewter-peach-rose-peach
Kleding: twilight blue-prussian blue-atlantic blue-harbour blue
Schoenen: stone-smoke
Katten: taupe-pewter-storm cloud-seal grey-stone-smoke
maple-yellow ochre-maze-russet-redcurrant-paprika
black-peach-rose peach

Ook heb ik voor jullie een filmpje gemaakt hoe ik het afdrukje heb ingekleurd. met de Colourblends van Spectrum Noir. Dat is hieronder te zien of op mijn YouTubekanaal.

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie creatie Miranda, wil hem zeker eens gaan maken.
    En was leuk je ineens zo live te zien verschijnen.
    Een fijn weekeinde, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie frame-easelkaart, met een schattige stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda