Volgers

donderdag 5 september 2019

Bedankt

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een tag laten zien die ik als bedankje voor iemand heb gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim & Girls).
De tekst is van Joy!Crafts.
Als decoratie alleen wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van PowerPoppy en heet Hellebores. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: PP6-PP5-PP4-PP2-PP1-GY3-GY2-GY1
Bladeren: DG4-DG3-DG2
Vaas: TB2-TB1-blender
Ondergrond: TN9-TN8-TN7
Schaduw: BGR1-blender

3 opmerkingen:

  1. Mooie tag en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gekleurd en zo leuk met die losse bloem erbij. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en wat heb je de Helleborus mooi ingekleurd.
    Wij kweken deze planten op de kwekerij en elk jaar zijn ze weer prachtig om te zien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda