Volgers

zaterdag 14 september 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag jullie mijn voorbeeld voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Ik heb eens iets anders dan een kaart gemaakt met de sketch.
Deze keer heb ik een mapje gemaakt waar je theezakjes en een stukje chocola in kunt doen. Het patroon komt van de Be Challengedgroep.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (Provence).
Heb als decoratie een doily, wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

Dit is de binnenkant. De mapjes voor de theezakjes sluiten met een magneetje.
De tekst is al een oudere stempel van Kaisercraft.

Het afdrukje is een digi van The Paper Nest Dolls en heet Ellie with Stocking. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Jurk: LV3-LV1-HB1-EB4-DG4-DG3-DG2
Sokken: LV3-LV1-HB1-EB4
Schoenen: EB4-EB2-EB1
Sok: PP5-PP4-PP2-PP1-BG2-blender
Cadeau: LV3-LV1-HB1-DG4
Candy cane: DR2-IG2-blender
Strik: DG4-DG3-DG2
Hart: PP4-PP2-PP1
Label: IG2-blender


4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda