Volgers

dinsdag 30 april 2019

The best of all gifts around ....

Hallo allemaal,

De nieuwe wedstrijd is weer van start gegaan op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties.
Deze keer heb ik een kaart met flappen verzonnen. Heb hem in een kerstuitvoering gemaakt, omdat ik nog wat kerstkaartjes nodig heb voor mijn voorraad.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Christmas Season). Het plaatje is van Syta van Gelderen. Heb alleen wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt als aankleding.

Dit is de binnenkant. De tekst is van Kaisercraft en deze heb ik gestempeld op een uitgestanste doily van Noor! Design.


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda