Volgers

donderdag 18 april 2019

Christmas waves a magic want over this world ...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog een kerstkaartje laten zien wat ik afgelopen weekend heb gemaakt.
Had een nieuwe mal van Dutch Doobadoo gekocht en die vond ik wel mooi voor dit kaartje.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Four seasons of fairies).
Achter het afdrukje en achter de tekst heb ik een stans van Noor! Design gebruikt.
Als aankleding wat bloemen en Nuvo Drops.

De tekst is van Kaistercraft.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning. Blijf deze leuk vinden om in te kleuren. Dit heb ik gedaan met mijn Spectrum Noir markers. De bontdelen heb ik bewerkt met wat liquid applique en de ijsbal en vleugels met een ice pen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB1
Vleugels: IB1-BT2-BT1
Haarband: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Rok: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3-IG1-blender-spica lipstick
Beenwarmers: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3-BG5-BG3-BG1-IG1-blender



5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart! En zo leuk die extra's op de digi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, met een mooie tekst. De digi is ook weer schattig en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldig model, mooie tekst en alles even schattig aan de kaart!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful design and lovely colour work. Such a pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love, love, LOVE this!! Pink Christmas cards are my favorites!! And such a beautiful sentiment! Hugs, Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda