Volgers

zaterdag 13 april 2019

Lenteswap

Hallo allemaal,

Met 2 vriendinnen heb ik een lenteswap gedaan. We hebben iets gemaakt voor elkaar in het lentethema en er wat kleine cadeautjes bij gedaan.

In de Facebookgroep van Tiets was laatst een SOL en die heb ik gebruikt voor mijn projectjes.
Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft&You (Bellissima Rosa).
De aankleding heb ik bij beide hetzelfde gehouden. Alleen de afdrukjes zijn anders.

De grote bloem heb ik gemaakt met flower foam. Verder wat Nuvo Drops erbij.

De labels die er bij allebei in zitten. Ook een doorzichtig zakje met een tekst van Moda Scrap.

De afdrukjes zijn ingekleurd met de Tri-Blends van Spectrum Noir, behalve de haren. Die heb ik ingekleurd met de gewone alcoholmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: FS8-FS7-FS6-CR1
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Strikje: spica blossom
Jurk: BP3-BP2-BP1
Schoenen: EB3-EB2-EB1
Mandje: GB5-GB3-GB1
Eieren: IG2-blender
Kuiken: LY3-LY2-LY1-OR1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: FS8-FS7-FS6-CR1
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Strikjes: spica blossom
Shirt: BP3-BP2-BP1
Broek: EB3-EB2-EB1
Schoenen: EB3-EB2-EB1
Narcis: CT3-CT2-CT1-IG2-blender-DG3-DG2-DG1-GB5-GB3-GB1


5 opmerkingen:

  1. Wauw...ziet er super mooi uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken hier Tiets met al haar vakjes, flapjes en labels wel in, ziet er beeldig uit Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, mooi gedaan Miranda!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda