Volgers

donderdag 11 april 2019

Holiday hugs

Hallo allemaal,

Eigenlijk had ik me voorgenomen om elke maand 2 kerstkaarten te maken om zo aan het eind van het jaar voldoende voorraad te hebben. Helaas loop ik wachten en probeer ik het in te halen.

Gisteravond met een simpele sketch dit kaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van 49 and Market (Heirloom Botanicals).
Het plaatje is van Syta van Gelderen en de tekst van Marianne Design.
Als aankleding alleen een paar bloemetjes en Nuvo Drops.


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Mooie warme kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een leuke sketch.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda