Volgers

maandag 1 april 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag is de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches weer begonnen.
Dit is de sketch van deze maand.
Dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik donkerbruin en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van First Edition (Perfect Moments).
De randen heb ik gemaakt met een stans van Joy!Crafts.

De stempel is een digi van SheepSkiDesign en heet Lilly Jug. Ik heb deze ingekleurd met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: PP3-PP2-PP1-spica chocolate
Vaas: EB3-EB2-EB1
Ondergrond: GB5-GB3-GB1
Schaduw: IB1-blender



5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda