Volgers

dinsdag 14 augustus 2018

Today is a celebration

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik afgelopen week heb gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik uit wit cardstock geknipt, een maat kleiner uit kraft en weer een maat kleiner uit dessinpapier van de Action.
Aan de zijkanten heb ik een mal van Noor! Design gebruikt. Natuurlijk mogen bloemen en Nuvo Drops niet ontbreken. Achter de bloemen heb ik een swirl gebruikt van Noor! Design.
De tekst is van Marianne Design.

Het stempeltje is van Bildmalarna. Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Jurk: CT4-CT3-CT2-CT1
Schoenen: EB8-EB5-EB3
Bloemen: PP5-PP4-PP3-PP1-LG4-LG2-LG1
Vlinders:PP5-PP4-PP3-PP1-EB2

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge bij:
Die Cutting Divas: Birthday Wishes

5 opmerkingen:

  1. Zo'n lief stempeltje! Mooi gekleurd, prachtige kaart!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een schattig stempeltje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje staat er op je mooie kaart Miranda. Héél lief en mooi ingekleurd en het model van de kaart is heel sierlijk geworden met die mooie borders. Top..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful job! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

    michelle (Die Cuttin Divas DT)
    Purple Monkey Moments

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda