Volgers

vrijdag 31 augustus 2018

Sending love to you

Hallo allemaal,

Vandaag zijn Arno en ik 6 jaar getrouwd (en 12 jaar samen).
Ik heb kaartjes voor Youp van 't Hek voor hem gekocht. We gaan graag af en toe naar het theater en dan vooral cabaret, dus gaan we gezellig een avondje samen uit. Dat moet natuurlijk wel leuk verpakt worden. Daarom heb ik met het envelope punch board deze envelop gemaakt.

Dit is de voorkant. Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van 7 Dots Studio (Garden Party). Het plaatje is van Syta van Gelderen.
De labeltjes zitten in het dessinpapier.
De tekst is van Joy! Crafts.

Zo ziet de envelop er aan de achterkant uit. Heb deze simpel gehouden.



1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd dat er nog maar vele gelukkige huwelijksjaren bij mogen komen!
    Mooie en lieve kaart ! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda