Volgers

dinsdag 21 augustus 2018

Kaartje

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik onlangs heb gemaakt. Het afdrukje lag al een hele tijd gekleurd klaar maar het kwam er maar niet van om er een kaartje mee te maken. Ik vind het fijner om eerst mijn kaart/projectje in elkaar te zetten en dan pas mijn afdrukje te kleuren dan andersom. Maar nu is het dan toch eindelijk gelukt ;)

Voor de vorm van de kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Heb dit model al eerder gemaakt, maar toen heb ik alle maten zelf uitgerekend. Dan is zo'n mal toch wel makkelijker hoor.
De basis is gemaakt van crème cardstock en het dessinpapier komt uit een blokje van Crat&You (Bellissima Rosa).
Als afwerking heb ik alleen maar wat bloemen en parellint gebruikt.

Het afdrukje is van Sugar Nellie en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Ogen: TB3-TB2-TB1
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3
Stoeltje: TN8-TN7-TN5-TN2
Beren: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda