Volgers

zaterdag 11 augustus 2018

It's party time

Hallo allemaal,

Afgelopen toen het wat koeler was, heb ik een paar kaartjes gemaakt. Eén daarvan wil ik jullie laten zien.
Voor de basis heb ik wit cardstock en kraft gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blok van de Action.
De vlaggenrand is van Lalaland. De geschulpte rand en de tekst zijn van Marianne Design en de hoek bij de banner is van Amy Design.

Is dit geen schatje? Dit is een stempeltje van Wild Rose Studio. Heb het de laatste keer tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen ingekleurd met de aquamarkers van Spectrum Noir. Weet helaas niet meer welke kleuren ik heb gebruikt.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge bij:
Ally's Angels: animals.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda