Volgers

zondag 19 augustus 2018

Koffertje

Hallo allemaal,

De afgelopen periode was er in de Facebookgroep van Tiets een zomerchallenge. Ik mocht voordat het begon de basis al maken als extra voorbeeld voor de leden. De rest heb ik wel tegelijk met de anderen gemaakt. Zo leuk om dit te maken. Heb er in een kattenthema gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'clock (My cat friend).
Dit is de voorkant van het koffertje.

En de achterkant.

De zijkant.

De binnenkant met hierin het albumpje.

Hieronder foto's van het albumpje. Ik heb hierin een paar foto's verwerkt van toen Gijsje echt nog een GijsJE was. De voorkant van het albumpje. Heb hierop de 1e opdracht van de zomerchallenge (tekst en een doily) verwerkt.
 
Zo ziet het er uit wanneer je het albumpje opent. Heb op deze pagina's bewust geen foto's of verdere  versiering gedaan, omdat ik dat zonde vond van het mooie papier.


De binnenkant met de foto's.

Zal hieronder de pagina's nog even apart van dichtbij laten zien.
Op deze heb ik de 3e opdracht verwerkt. Hierbij moesten we een rijtje kiezen uit een bingokaart. Ik heb gekozen voor het rijtje stans-bloemen-gaasje. Het is niet zo goed te zien op de foto, maar achter de foto zit een wondgaasje verwerkt. Het kattenstansje is van Marianne Design. Heb geprobeerd deze in Gijs zijn kleuren te maken. De bloem is een stans van Noor!Design en de rand is van Li&Lene.
Zie nu dat de foto van Gijs gekanteld opgeplakt is. Foutje helaas, maar kan het niet meer aanpassen.

Op de middelste pagina heb ik opdracht 2 (sketch, kant en lint) verwerkt.

En op de rechterpagina heb ik nog een keer de 3e opdracht verwerkt met dezelfde materialen, maar nu in spiegelbeeld.

Het was even een werkje, maar vind hem zelf wel mooi geworden. Niet te druk zodat de nadruk op de foto's ligt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met dit koffertje doe ik mee met de challenge bij:
Ally's Angels: animals.



1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Leuk bijpassend papier ook en schattig de poezen mal.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda