Volgers

zondag 24 juni 2018

Winters mapje

Hallo allemaal,

Bij de Be Challengedgroep hebben ze deze een leuk patroon van een soort mapje.
Ik heb er een winters mapje van gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Craft O'Clock (Ladies & Gentlemen).
Alle plaatjes zijn van Syta van Gelderen.
Als sluiting heb ik een cirkel uitgestanst met daarop een oudere mal van Amy Design.

Wanneer je het mapje opent zit er aan de binnenkant een boekje.
Op de voorkant heb ik een mal gebruikt van Noor!Design die ik door midden heb gesneden.

Als het boekje opent ziet het er zo uit. Het hartje is ook een stans van Amy Design.

En dit is de andere kant van het boekje. Heb hier een rand van Marianne Design gebruikt.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Prachtig papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt iets heel moois gemaakt van het patroon van deze maand Miranda. Alles is heel mooi uitgewerkt voor dit mapje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat is dit mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda