Volgers

zaterdag 9 juni 2018

Condoleancekaart

Hallo allemaal,

Voor een collega die onlangs haar partner is verloren heb ik deze condoleancekaart gemaakt.

Heb wit, zwart en kraft cardstock gebruikt. De bloemenstempel is van Joy!Craft. Daar achter heb ik een achtergrondstempel van Simon Says Stamps gebruikt die ik gestempeld heb met Versamark en daarna clear embossingpoeder erover heb gedaan. Daarna nog met Distress Inkt Vintage Photo bewerkt.
De tekst is een houten stempel die ik al best lang heb, maar weet zo niet meer van welk merk deze is.
Als afwerking alleen wat zwarte Nuvo Drops.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda