Volgers

dinsdag 5 juni 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag heb ik heerlijk zitten freubelen. Even een dagje rust na een drukke periode op mijn werk. We zijn verhuisd naar het nieuwe gerechtsgebouw in Breda en dat was een hele onderneming. Dus zondag even een dagje rust en dit kaartje gemaakt.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Maja Design (Sofiero).
De randen zijn gemaakt met een stans van Noor! Design.
Het is voor mijn doen een drukke kaart met het parelsnoer langs al het dessinpapier, maar vind hem toch wel heel mooi geworden.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.

Hier de rand nog even van dichtbij.

De tekst is een stempelset van Nicole Verkooijen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Ik vind hem geweldig mooi mag ik vragen waar je de parels mee vast lijmt??

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Er is zo op te zien. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie!
    Je gepimpte doos voor op het werk ziet er superleuk uit!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een beauty Miranda. Een prachtige kaart met al die laagjes en heel leuk zoals je die twee tickets achter het plaatje uit laat komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Miranda.Heel mooi afgewerkt de parels.

    Gr,Sylvia.

    https://sylviadepooh.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda