Volgers

dinsdag 26 juni 2018

Sneeuwvlokjes dwarrelen

Hallo allemaal,

Afgelopen heb ik aan dit winters kaartje gewerkt.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Heb het weer een easelkaart van gemaakt, omdat je daar veel op kwijt kunt en het ziet er net even wat anders uit. De grootste vorm heb ik uit kraft gesneden en een maatje kleiner uit wit cardstock. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (My Cat Friend). Langs alle dessinpapiertjes heb ik wit parellint geplakt.
Verder niet teveel versiering behalve wat bloemen, blaadjes van Dutch Doobadoo en wat Nuvo Drops.

De tekst is van Marianne Design.

Het afdrukje is een digi van Cuddly Buddly. Deze heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: EB5-GB10-GB8-GB1
Oren: CR2
Muts: BT9-BT8-BT7-IB3-IB2-IB1-LG4-LG2-LG1
Jas: BT9-BT8-BT7-IB3
Sjaal: IB3-IB2-IB1-LG4-LG2-LG1
Broek: BG10-BG7-BG6-BG4
Zakje: BT9-BT8-BT7-IB3
Boek: IG1-blender
Halsband: BT9
Sneeuw: IG1-blender

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge bij:
Ally's Angels: anything goes

4 opmerkingen:

  1. Prachtige easelcard met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Laat die sneeuw maar op je kaart dwarrelen, ik geniet van de zon 😉. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een superleuke kaart is dit Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda