Volgers

zondag 1 april 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch voor deze maand.

Dit is mijn voorbeeld met deze sketch. Heb er een easelkaart van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Heb kraft en crème cardstock gebruikt en dessinpapier uit een ouder blokje van K&Company (Julianne).
In de rechter hoek heb ik een randstans van Noor! Design gebruikt die ik doormidden heb geknipt om zo de hoek te vormen.

De tekst is van Kaisercraft.

Het afdrukje is een digi van Sheep Sky Design en heet Bumble Bee Blossom. Ik heb deze ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: IG6-DR7-DR5-CR9
Bij: GB5-GB3-GB1-EB8-EB5-EB3-TB1-blender-spica pitch black


4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda