Volgers

zondag 8 april 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshops bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom gegeven.
Deze keer hebben we vachtjes gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik weer kraft en crème cardstock gebruikt. Het desingpapier is van Maja Design ( Denim & Friends).
De randstans is van Marianne Design evenals de tekst.
De doily is van Precious Marieke en de gestanste bloemen zijn van Memorybox.


Ik heb gekozen voor een schattig muisje van Wild Rose Studio.
Vacht muis: BG10-BG7-BG6-BG4
Buik muis: BG6-BG4-BG2-BG1
Staart + oren+achterpootjes muis: CR2-CR3
Neus: True Black
Bloem: TB6-TB8-TB4-TB1-GB4
Steel: LG4-LG3-LG2


Schaduw: GG1-blender

3 opmerkingen:

  1. Schitterend Miranda. Volgens mij is een vachtje kleuren héél moeilijk hihi.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.Mooie mallen erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda