Volgers

zondag 29 april 2018

Vouwkaartje

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een kleurworkshop met potloden gegeven bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we plooien gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Als basis heb ik kraft gebruikt met daarop crème cardstock en het prachtige designpapier van Pion (My Dearest Sofia).
Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt en ook de rand die daarachter zit is van Marianne Design.


Wanneer je de kaart openklapt ziet hij er zo uit. Ook hier weer dezelfde randstans gebruikt als aan de voorkant.

En nog even het afdrukje. Dit is een stempel van Gorjuss en heb ik ingekleurd met de colourblends van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: cream-eggshell-linen-peach
Haren: black-taupe-pewter
Strik: pink violet-mulberry-vivid pink
Jurk: jade-sage-pistachio
Hart: pink violet-mulberry-vivid pink
Legging: jade-sage-pistachio-pink violet-mulberry-vivid pink


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda