Volgers

maandag 23 april 2018

Hedde gij niks beter te doen ....

Hallo allemaal,

Vanavond had ik weer eens zin om voor mezelf een shirt te bedrukken. Een hele tijd geleden kwam ik een leuke tekst tegen in een Silhouettegroep op Facebook en heb die toen in mijn software gemaakt in een lettertype wat ik mooi vind. Vanavond deze eindelijk met roze flex op een shirt gemaakt.

Zo leuk om dit af en toe te maken. Op deze manier heb je toch een uniek shirt.

Bij uitzondering heb ik van de auteur Yaroon's toestemming gekregen om zijn ontwerp eenmalig voor eigen gebruik na te maken.
Wil je zelf een exemplaar van dit leuke T-shirt, dan kun je het bestellen in zijn Spreadshirtshop https://shop.spreadshirt.nl/yaroons/


3 opmerkingen:

  1. Leuke tekst Miranda,
    dat zal vaak gelezen moeten worden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt zo, met een leuke/grappige tekst. Zo heb je zeker en uniek shirt. Leuk voor als je op de beurs zit. Hihihi. Ik weet zeker dat je dan reacties krijgt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Een leuk trendy shirt met een geweldige tekst.
    Super gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda