Volgers

zaterdag 31 maart 2018

Friends don't let friends scrapbook alone

Hallo allemaal,

De nieuwe wedstrijd begint weer op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties. Zelf vind ik het leuk om af en toe een layout te maken en sinds een paar maanden is het geen doosjesclub meer, maar mogen er ook andere creaties geplaatst worden. Na wat polsen onder de leden, vond de meerderheid het wel leuk om eens een layout met een sketch te maken. Wil mijn leden ook een beetje uit hun comfort zone halen door niet alleen kaarten en doosjes voor de wedstrijden te maken, maar ook eens andere dingen.

Voor deze wedstrijd heb ik een simpele sketch getekend en daar onderstaande layout mee gemaakt.
Ik heb hiervoor een aantal verschillende foto's gebruikt met 2 van mijn vriendinnen.
Voor de basis heb ik crème cardstock en het prachtige dessinpapier van Maja Design (Celebration) gebruikt. Kan geen genoeg krijgen van deze lijn.

Een flinke bloementoef hoort er bij. Er achter heb ik wat blaadjes van Dutch Doobadoo gebruikt.
De tekst komt uit een set die ik bij Simon Says Stamps heb gekocht.

Ook hier een tekst uit dezelfde stempelset.

In het papier zitten aan de onderkant ook mooie stroken waar onder andere deze tekst op staat.

Onder in de hoek heb ik een mask gebruikt van Dutch Doobadoo wat ik eerst heb bewerkt met structuurpasta. Daarover Metalique wax in de kleur rose gold van Prima Marketing en daarna op sommige hartjes nog wat crackle paint.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda