Volgers

dinsdag 21 april 2015

Reminder Cheerful Sketches

Daar ben ik nog een keer vandaag.
Voor mijn eerder bericht over de scrapuitdaging bij Cards&Scrap scroll even naar beneden.

Ik heb nog een extra kaartje gemaakt met de mooie sketch van de challenge bij Cheerful Sketches.
Voor dit kaartje heb ik weer mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het dessinpapier is van Studio Light (Vintage Line).
De rand in de hoek is van Precious Marieke (Romancelijn).

De digi is ook van StitchyBears Digi Outlet en heb ik ingekleurd met een combi van Copics en Spectrum Noir markers.
Ook weer eens wat frantage gebruikt.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vacht: E59-E37-E35-E31
Neus: E37-E35-E31
Hoed: B99-B97-B95-B93-B91-GB8-EB2-EB1
Bloem: DR6-CR6-PP4-PP3-DG4-DG3-DG2
Ketting: B91
Shirt: GB8-EB2-EB1
Broek: B99-B97-B95-B93-B91
Schoenen: GB8-EB2-EB1
Drankjes: CT1-B91
Kan: IG1-Spica baby blue
Schaduw: BG1

1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje en vrolijk ook. Hele leuk beer heb ingekleurd en dat brilleke hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda