Volgers

maandag 27 april 2015

Een speciale dag

Vandaag is het weer mijn beurt om iets op het blog van CreaMiep te laten zien.

Voor de basis van dit kaartje heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Achter de bloementoef heb ik een stans van Memorybox gebruikt. Deze heb ik doormidden geknipt. Zo krijg je een leuk speels effect.

Het afdrukje is van Saturated Canary en heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: PP4-PP3-PP1-GB4-CT3-CT1
Schaduw: BG1

6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda