Volgers

zaterdag 18 april 2015

Clubdagvoorbeelden

Vandaag was weer de clubdag van de Magnoliaclub en de Cutie kaartenvitrine.
Het was deze keer een kaartenmaakdag. De leden kregen een mooi pakket met daarin onder andere dessinpapier van Craft&You.

Wij als beheersters hadden verschillende voorbeelden gemaakt en mijn voorbeelden zal ik jullie nu laten zien.

Als 1e had ik deze boekkaart gemaakt.
Heb niet teveel frutsels gebruikt, omdat ik het papier al mooi genoeg vond.

Voor het frame heb ik een pons van Martha Steward gebruikt.

De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.

En natuurlijk mogen de Magnoliaatjes niet ontbreken.
Heb er 2 gebruikt. 1 aan de buitenkant en 1 binnenin.
Heb alle afdrukjes ingekleurd met een combi van Copics en Spectru m Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Strik: LG4-LG2-LG1
Jurk: LG4-LG2-LG1
Broek: GB8-EB2-EB1
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4
Bloem: DR6-CR6-PP4-PP3-GB5-GB3-GB1-DG4-DG3-DG2


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3-spica mint-spica blossom
Broek: GB8-EB2-EB1
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4
Bloem: DR6-CR6-PP4-PP3-DG4-DG3-DG2


Daarnaast hadden 2 beheersters sketches gemaakt. Ik daar onderstaande kaart mee gemaakt.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, zodat de leden ook konden zien dat je een vierkante sketch ook prima in een andere vorm kunt gebruiken.

Onder het afdrukje heb ik wat wondgaas gedaan en een randstans van Marianne Design gebruikt.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-GB8-GB1
Hoed: B99-B97-B95-B93-B91
Strik: DR6-CR6-PP4-PP3
Jurk: B99-B97-B95-B93-B91
Schoenen: E59-E37-E35-E31
Schaduw: BG1

Er zat ook een vel met vintageplaatjes in het pakket en daar heb ik dit kaartje mee gemaakt met een andere sketch.

En als laatst dit kaartje wat ik heb gemaakt met een stans van Tim Holtz.

Deze tekst is ook van CreaMiep.

En uiteraard Tilda.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Strikken: GB4-CT3-CT1
Shirt: GB4-CT3-CT1
Broek: B99-B97-B95-B93-B91-spica sand-spica clear
Schoenen: BG6-BG4-BG2-BG1

7 opmerkingen:

  1. Wauw Miranda, dat ziet er mooi uit, je bent lekker bezig geweest.
    Ik ben weg van je boekkaart en van de onderste kaart. Gave modelletjes en die Tilda's zijn zo mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was weer gezellig vandaag en zeer mooie kaarten. x
    darja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Je bent goed bezig geweest. Mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ze in het echie mogen bewonderen, het zijn Toppertjes Miranda
    was een super gezellige en goed gevulde dag weer, Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer om te smullen Miranda, prachtig gemaakt en vooral gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda