Volgers

zondag 5 april 2015

Cookies make everything better

Het is weer tijd voor de spreuk van de week op het blog van Cards&Scrap en deze keer mocht ik daar iets mee maken. Dat is dit kaartje geworden.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Dovecraft (Sweet Paris).
Het ovaal achter de tekst is een stans van Cart Us.

In de bloementoef zit een koekpot. Heel toepasselijk.

Tilda heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Strik: DR6-PP3-CR1-CR3
Jurk: DR6-PP3-CR1-CR3
Schort: GB8-EB2-EB1
Schoenen:  GB8-EB2-EB1
Dienblad:  GB8-EB2-EB1
Koekjes: Spica sand
Dienblad:  DR6-PP3-CR1-CR3

Morgen is de tekst te downloaden op het blog van Cards&Scrap.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij Dutch Doobadoo.

1 opmerking:

  1. Wat een lieve kaart Miranda. Mooie rustige kleuren heb je gekozen en een gaaf model voor de kaart. Die tekst is zeker leuk en past perfect bij deze Tilda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda