Volgers

donderdag 23 april 2015

Challenge bij het Hobbyjournaal

De nieuwe challenge op het blog van het Hobbyjournaal is deze keer door mij verzonnen.
Ik vond het wel weer eens leuk om een criss cross kaart te maken.

Voor mijn voorbeeld heb ik de prachtige Romancelijn van Precious Marieke gebruikt, maar je mag natuurlijk materialen gebruiken die je mooi vind.


Hier de kaart met de binnenkaart.

De tekst.

Afbeelding.

En de mallen die ik heb gebruikt.
De waterpomp heb ik na het stanzen en embossen nog bewerkt met distress inkt.

En het mooie gedetailleerde hart.

Dit zal ook 1 van de kaarten zijn die ik meeneem 9 mei naar Creabri wanneer ik daar een demo geef.



4 opmerkingen:

  1. Ik vind je criss cross kaart supermooi!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Miranda, de kleuren zijn schitterend bij elkaar.
    Erg mooi die criss cross kaart, wie weet doe ik weer eens mee bij het hobbyjournaal.
    Jij hebt een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Miranda!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda