Volgers

donderdag 17 mei 2012

Van Harte

Ben lekker 4 dagen vrij en ga aan de freubel. Vanmiddag heb ik dit kaartje gemaakt.

De sketch die ik heb gebruikt is van Marianne. Kijk maar eens op haar blog. Ze maakt hele mooie sketches. Alleen het envelopje heb ik anders gemaakt, omdat deze beter past. Het envelopje heb ik gemaakt met een createble. Het papier is van Pion. En Tilda is ingekleurd met distress inkt.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenges bij
- It's a Magnolia Challenge (roze-parels-buttons)
- Ge-We Hobby (verjaardagskaart voor een dames/meisje in pastelkleuren)

16 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,een dotje van een kaart,lief hoor!Groetjes van een andere Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind het een plaatje Miranda.
    Heel mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, lekker aan de freubel...prachtig kaartje weer meis. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Miranda!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk 4 freubel dagen geniet er maar lekker van, het restultaat van vandaag is weer prachtig Miranda, echt een heel mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie kaart Miranda! leuk dat envelopje! freubel ze:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie!!! Wat heb je de stempel mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda

    Wat een liefje weer, heel mooi met dit papier en het envelopje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig is je kaart!
    Heerlijk een paar dagen extra aan de freubel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom even naar je toe Miranda om je te feliciteren met alle schitterende kaarten, die je weer hebt gemaakt. En zo te lezen, komen er nog meer bij.
    Freubel ze en alvast fijne dagen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje! Lekker aan het genieten van je vrije dagen? Heerlijk he, die extra tijd om te freubelen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda, zag net je kaart op de club kaarten maken met Tiets, en vond dat zo mooi dat ik meteen ben gaan kijken op je blog, mooie kaarten maak je zeg. Top! En ik heb weer wat geleerd, had laatst ook dat envelopje door de stansmachine gehaald maar wist niet zo goed waar dat aparte kaartje voor was (shame on me), maar nu zie ik het, pff gelukkig weet ik dat nu ook! Wordt meteen volger bij je, kan ik je kaarten in de gaten houden. Leuk. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje, dat envelopje vind ik erg leuk. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt !!!

    Bedankt voor het meedoen bij Ge-We hobbychallenge !!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Tineke,

    leuk kaartje!!

    trouwens leuk dat je meedoet met de challenge van ge-we!

    groetjes
    rebelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda