Volgers

maandag 7 mei 2012

nostalgisch kaartje

Heb er gisteren een freubeldagje van gemaakt. Heb wat leuks voor moederdag gemaakt, maar dat kan ik nog niet laten zien. Mijn moeder kijk wel eens op mijn blog, dus krijgen jullie zondag pas te zien.

Gisteravond heb ik mee gedaan met de online scrap op het forum van Millies.
Aan de hand van een sketch heb ik deze kaart gemaakt.
Heb hiervoor wit en kraft cardstock gebruikt en designpapier van Pion. Het plaatje is van Marianne Design. Alle randen zijn beinkt met vintage photo. De rand heb ik gemaakt met een stans van XCut. Als frutsels alleen een paar bloemetjes en plakpareltjes.

Heb er nog 1 gemaakt, maar die kan ik donderdag pas laten zien.



14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vintage kaartje Miranda!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Miranda

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Miranda. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje weer Miranda!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi kaartje miranda mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Miranda.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda

    Wat een mooi vintage kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt Miranda.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow beautiful card, love the colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda