Volgers

donderdag 10 mei 2012

kerstkaart en vrijmarkt

Op de club van Gerda's kaartenkast was gisteravond een SOL en toen heb ik deze kaart gemaakt. Het papier is van Tilda. De randen heb ik beinkt met vintage photo. Het afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O. Als frutsels alleen een paar ijskristallen gestanst met een creatable.



Komende zondag is het vrijmarkt en braderie in Princenhage (Breda). Hobbidee staat er ook met een kraam en heeft leuke acties, waaronder "zakken vullen" met scrappapier en andere artikelen voor een leuke prijs. Kijk maar eens op de site. Ik ga zeker even kijken. Papier kun je nooit genoeg hebben toch?;)

23 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt Miranda, en wat jammer dat ik niet dichtbij Breda woon, dan was ik zeker even wezen kijken....
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige creatie Miranda!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Miranda.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een super leuk en mooi kaartje, prachtig modelletje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een prachtig modelletje Miranda en wat een schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje,jammer dat ik geen tijd had om mee te doen,en jammer dat ik Zondag ook niet kan anders zou het leuk geweest zijn om eens rond te neuzen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaart is SCHITTEREND Miranda.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je weer gemaakt Miranda. Koop zondag niet teveel, want soms heb je zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woww super mooi miranda heel erg mooi van kleur
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, super kaart zeg! Heel mooi!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, superleuk model ook. Hoop zondag ook naar Breda te komen, wie weet zie ik je daar nog.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart!
    Super het model.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super kaarten en modellen miranda.echt gaafffff

    helaas is het voor mij ook te ver want papier kan je inderdaad niet genoeg hebben...succes zondag

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart Miranda
    Een super leuk modelletje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schitterend gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke en aparte kaart,ik ga zeker snuffelen op de vrijmarkt in p'hage is altijd heel gezellig!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your card! Beautiful design. Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gemaakt, heel mooI!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous Miranda!!!
    Love it!
    Have a lovely weekend.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda
    Wat een leuk model kaartje! Erg mooi.
    Ja ik ben ook helemaal los gegaan met zakken vullen. Haha! Drie zakken vol met papier en dan nog de NS ponsen voor 5 euro. Was wel superdruk hè?! Maar ja dat is ook niet gek met zulke aanbiedingen. Heb een uur voor de kraam gestaan. Haha.
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda