Volgers

maandag 28 mei 2012

2 kerstkaartjes

Vanmiddag heb ik deze 2 kerstkaartjes gemaakt. Ik loop wat achter en buiten is het te warm. Dus zit ik in mijn koele hobbykamer kerstkaartjes te maken.

Deze heb ik gemaakt n.a.v. de sketch bij het blog van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Daar loopt een DTcall zag ik. Het papier is van Fancy Pants. Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt. Verder alleen een tekst en bloemen gemaakt met mallen van Cheery Linn. Ook de doily is hiervan.



Dan nog dit kaartje. De sketch is van de Crazy Meiden. Het afdrukje van Mo Manning en is ingekleurd met twinkling H2O. Verder een bloem die ik gemaakt heb van foam en daar kraaltjes opgenaaid. De takjes zijn van Marianne Design. Ben over dit kaartje niet zo tevreden. Vind het papier een beetje te donker.

18 opmerkingen:

  1. Als je met de kerstkaarten bezig bent Miranda, denk je dan aan de kou of aan de warmte, die we nu hebben.
    Maar je hebt in ieder geval weer twee schitterende kaarten gemaakt. En.........je kunt ze maar klaar hebben.
    Fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Miranda,
    knap hoor dat je nu al kerstkaarten kunt maken...ik vind ze erg leuk geworden! suc6 met de DT call:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, met dit weer aan de kerstkaartjes, hoe kom je er bij??
    Maar allebei je kaartjes zijn wel weer super mooi, ook die onderste, ik vind dat niet te donker hoor, misschien scheelt het als je je kaart zelf in een creme of witte kleur had gedaan?? Dat licht weer eventjes op toch? Misschien kan je dat eens proberen...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Miranda,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt twee prachtige kerstkaartjes gemaakt Miranda! Ik probeer ook gewoon door te gaan, heet of niet.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan hoor Miranda die kerstkaarten. Ik kan me er niet toe zetten, maar zou eigenlijk ook alvast aan een voorraadje moeten beginnen. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes Miranda!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit Miranda.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartjes zijn allebei schitterend, heel mooi. Ik doe met dit weer ook weinig moet ik eerlijk bekennen, heerlijk dat je dan een koele hobbykamer hebt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaartjes gemaakt Miranda, alleen ik moet nu even niet aan denken dat ik kerstkaartjes moet gaan maken.

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatjes weer! Erg lieve kaartjes. Echt fijn voor je dat jouw hobbykamer lekker koel is, dat maakt het een stuk fijner om ff te gaan freubelen. Beter dan die sauna van mij. Hihi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhh wat een schatje ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda

    Ze zijn supermooi, ook de onderste hoor. Leuk die bloem van foam.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten Miranda!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are gorgeous Miranda!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes Miranda, ook de 2e is prima hoor.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda