Volgers

zaterdag 19 mei 2012

paperbag-labelholder

Gisteren en vandaag heb ik heerlijk gefreubeld. Kan nog niet alles laten zien, want het meeste is voor de bruiloft. De uitnodigingen zijn bijna af. Moet alleen de teksten nog printen en erop maken. En ben begonnen met het receptieboek.
Zo zag mijn bureau er gistermiddag uit. Deze rondjes zijn verwerkt in de uitnodigingen, maar dat is alles wat ik nu laat zien;)


Maar heb wel iets anders om te laten zien hoor. Op de club van Tiets zag ik een workshop voor een paperbag-labelholder gemaakt van papieren blokzakken. Hier ben ik gisteravond aan begonnen en heb hem net afgemaakt.

Dit is de buitenkant. Al het papier en lint komt uit de cardkit van Simpel Scrappen. De doily heb ik gemaakt met een stans van Cheery Linn. Tilda is ingekleurd met derwent potloden. De blaadjes zijn gemaakt met een creatable. De bloemetjes heb ik hier besteld.



Hier zien jullie de binnenkant. Er zitten 2 zelfgemaakte envelopjes in. Ook hier weer de doilies.



En nog een foto van het afdrukje en de bloemen, pinnen en blaadjes.


Ik wil graag meedoen met de challenge bij elke kaart een feestje (alles mag).

18 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Prachtige creatie.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk maak je voor je bruiloft zeg !! En je creatie is ook weer super mooi !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je dit weer super gemaakt, heel mooi. En je uitnodigingen ben ik al wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig naar hoor.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke labelholder!
    Enne ben zoo nieuwsgierig naar de uitnodigingen :) :)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he zo freubelen voor je bruiloft! Bij mij schiet het ook al op:0) wat een geweldig project met die paperbag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk de voorbereidingen voor je bruiloft.
    En prachtig is je paperbag-labelhouder.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bruiloft brengt wel veel maar leuk werk !!!
    en je paperbag is helemaal super, die ga ik ff opslaan als dat mag ?

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de uitnodigingen zien er supers uit Miranda!!
    En je paperbagkaart is ook al zo geweldig!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda

    Wat leuk om zoveel zelf te maken voor je bruiloft.
    Je kaartje is erg mooi, leuk model.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan Miranda, ziet er prima uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Miranda
    Ik ben reuze benieuwd naar je uitnodigingen, heel veel plezier met de voorbereidingen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Miranda, wat heb je dat schitterend gemaakt, de sneakpeek van de uitnodigingen beloofd ook al wat. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben benieuwd hoor naar de uitnodigingen, en je kaartje/creatie is onwijs mooi.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi paperbag boekje Miranda!
    Leuk dat je meegedaan hebt met EKEF!
    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi Miranda! Wat je wel allemaal kan maken met een paperbag:-) Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf hoor! Leuk om zelf dingen te maken voor de bruiloft he? Ik heb inmiddels bijna alles af (corsages, gastenboekdingetjes, boeket, envelopdoos, tafelschikkingskaartjes) maar dat moet ook wel want onze dag is volgende week vrijdag al. Mijn uitnodiging heb ik vanochtend op mijn blog gezet. Succes verder met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda