Volgers

zaterdag 1 juni 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 


Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.202) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is een oudere lijn van Craft Sensations (Bright Freshness). Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De doily is een stans van Marianne Design. Daarop heb ik de tekst geplakt. Deze is van Craft Emotions. De hoekjes heb ik afgerond met een pons van Vaessen.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, All Dressed Up, en heet Puddle Ducks. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Strikken: GT3-GT2-GT1
Shirt: GT3-GT2-GT1
Broek: BO4-BO3-BO2-BO1
Laarzen: AP-AP3-AP2-AP1
Plas: TB1-blender
Eendjes: LY3-LY2-LY1-OR1



4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een mooie, lieve kaart! Mooie combinatie van kleuren en materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quote!!! En een erg leuk lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart in vrolijke kleuren Miranda. Het meisje is een dotje om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje is het! Mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda