Volgers

dinsdag 14 mei 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal, 

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.197) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Bella Lulu (Honingzoet). Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

Het randje aan de bovenkant is gemaakt met een stans van Card Deco.

De andere randen zijn gemaakt met oudere stanzen van Noor!Design en Joy!Crafts.

Achter het afdrukje heb ik een oudere stans van Noor!Design gebruikt.
Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Rachel Ann Miller, en heet Deer&Bunny. Ik heb deze eens ingekleurd met potloden, namelijk de Colourblends van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hert: copper-maple-yellow ochre-maize-peach-rose peach-vanilla
black-taupe-rock pool-smoke
Konijn: seal grey-stone-smoke-white-peach
Bloemetje: fireweed-vivid pink-pearl blush
Ondergrond: holly-fern green-sage
Schaduw: jade silk



9 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldig voorbeeld heb je gemaakt! Zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met een schattige digi. Pachtige mallen ook bij gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, en dezelfde stempel, zo lieffff.(Bij Angelique) Erg mooi kaartje weer Miranda, werkt het lekker in je nieuwe ruimte?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Leuk om dan met dezelfde stempel verschillende kaartjes te laten zien.
      Het werkt zo fijn in mijn nieuwe ruimte. Heerlijk rustig.

      Verwijderen
  4. Wauw wat een Prachtige kaart (met hoofdletter!) heb je gemaakt Miranda. Heel sierlijk qua vorm en mooie stansen gebruikt. Het is een plaatje in hele mooie kleuren, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte een prachtige kaart met deze leuke sketch,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart is dit Miranda!
    Mooie kleurtjes, gave stanzen en wat een schattige digi is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda