Volgers

donderdag 6 juni 2024

Project teamdag Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag hadden we onze teamdag bij Hobbyshop Veldmaat. Helaas kon niet iedereen er (de hele dag) bij zijn, maar ondanks dat hebben we een hele gezellige dag gehad. Nadat we de planning voor de komende tijd hebben besproken, gingen we aan de slag met de workshop die Anneke voor ons had voorbereid. Het idee is van Anke Soeters

Om te beginnen heb ik het MDF boek wit gemaakt met gesso. Daarna oud gemaakt met Distress Inkt Gathered Twigs.
Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is van ScrapBoys (Art Decoria). Ook de plaatjes komen hier uit.


Dit is de binnenkant. Aan de linkerkant zit een albumpje. Aan de rechterkant heb ik een soort donkerkleurige sisal gebruikt. De plaatjes heb ik opgeplakt met mijn lijmpistool

Hieronder wat detailfoto's.


Het albumpje zit er los in. Dit zit er achter.

En dit is het albumpje. Voor de basis heb ik chocolade linnenkarton gebruikt.





Heb er een pocket in gemaakt waar ik een plaatje als label in heb gedaan.





3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda