Volgers

maandag 3 juni 2024

Cadeautjes DTdag

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we onze DTdag bij Hobbyshop VeldmaatHobbyshop Veldmaat. Het is altijd een eindje rijden maar zeker de moeite waard. En zo leuk om alle dames te zien en bij te kletsen.

Voor mijn teammaatjes had ik een kleinigheidje gemaakt. Heb een soort zakje gemaakt waarin Mercireepjes en een zakje thee passen. Het idee hiervoor heb ik van DIT blog.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Eline's buitenhuis (Dolls House).
De plaatjes zijn van Inkido en Syta van Gelderen.




Hier heb 1 doosje apart op de foto gezet om helemaal te laten zien.

De binnenkant waarin ik Milkareepjes en een zakje bosvruchtenthee heb gedaan.

De tekst is van CraftEmotions.

Er zijn ook nog wat foto's gemaakt tijdens deze dag. Helaas kon niet iedereen van het team aanwezig zijn,













2 opmerkingen:

  1. Prachtige doosjes, wat een feest voor de dames om te krijgen. Zowel de buitenkant als de binnenkant zijn met zorg gemaakt.
    Zo te zien hebben jullie een gezellige dag gehad samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traktatie en ook zo leuk dat je foto's van de dag erbij hebt gezet. Het zal zeker een gezellige dag zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda