Volgers

dinsdag 9 mei 2023

Samen Creatief #37

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten ga je weer terug naar het blog van de winkel.

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik zwart linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Lovely when you smile).


Op de voorkant zit een pocket waar een label in zit.

Dit is het label.

Aan de binnenkant zit ook weer een kleiner label.


Dit is de binnenkant. Met 2 pockets met labels. De rand heb ik gemaakt met een stans van Noor!Design.


Nog een foto van de cirkel aan de voorkant waar achter het label steekt.

Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ga nu verder naar het blog van Rikie om verder te hoppen.


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi jou samen creatief , groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Miranda! ZO leuk al die vakjes.
    Ik heb geen tijd voor de hele bloghop, maar wilde bij jou toch een reactie achterlaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....prachtig Miranda....ik hou van deze mooie kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi papier ook weer van craft hou zo van hun papier e heb er weer wat mooist van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, ik hou van deze stijl. Heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda