Volgers

woensdag 17 mei 2023

Moo happy birthday

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze verjaardagskaart laten zien voor Hobbyshop Veldmaat. Voor de basis heb ik zwart linnenkarton gebruikt. De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.832). Deze heb ik 3 keer uitgesneden en vervolgens aan elkaar geplakt. Het dessinpapier is van CraftEmotions (Stockholm).


Dit is 1 van de andere kanten van de kaart.

De teksten heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder.

De stempels zijn van CraftEmotions. Deze heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met Illustratos van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
true black-IG10-IG8-IG6-IG1-BG1-blender-FS8-FS7-FS6-PP6-PP4-PP2

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
TN9-TN7-TN5-TN3-BG1-IG1-blender-FS8-FS7-FS6-PP6-PP4-PP2



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model en die leuke dieren zijn natuurlijk heel grappig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En weer heel mooi gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda