Volgers

dinsdag 13 december 2022

Samen Creatief #32

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.
Deze keer mocht ik de Samen Creatief geven. Zo leuk dat er al de afgelopen weken zo enthousiast is gereageerd op het pakketje wat ik hiervoor had samengesteld. Ze vlogen echt de (web)winkel uit.

Als het goed is ben je begonnen bij het blog van Hobbyshop Veldmaat. Als dat niet zo ga dan eerst daar naartoe, zodat je bij iedereen langs gaat. Als je  bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Als het goed is kom je bij Amber vandaan.

Ik heb hem 2 keer gemaakt. 1 keer met papier van Studio Light (Ultimate Scrap Christmas Collection nr.10). Voor de basis heb ik titanium linnenkarton gebruikt. Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.

De voorkant.

De zijkanten.


En de achterkant.

Bovenop heb ik wat bloemen gedaan.

In het doosje zit een kleiner doosje.




Als 2e voorbeeld heb ik een rode versie gemaakt met dessinpapier van Maja Design (Winter is Coming). Voor de basis heb ik burgundy linnenkarton gebruikt. Ook hier heb ik plaatjes uit het dessinpapier gebruikt.


Het kleinere doosje wat er in zit.

Hier beide doosjes samen.

Nog wat detailfoto's.


Bovenop wat bloemen en Nuvo Drops.

Voor de Samen Creatief van vandaag hebben we een mooi pakket samengesteld wat HIER in de webshop is te vinden.

Hoe je het papier snijdt is te zien in filmpje wat ik heb opgenomen en op het YouTubekanaal van Hobbyshop Veldmaat is te vinden.


Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Nu kun je door naar Rikie.




9 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda. Een geweldig idee en dank je wel voor je goede live.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties zijn dit Miranda.
    Zo leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties. Ze zijn beide prachtig om te zien. Je hebt iedereen een leuke opdracht gegeven om te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zijn beiden mooi geworden en ook de papier keuze is erg mooi bedankt voor je leuk live

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beiden heel mooi, leuke creatie ook, super om kado te geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Miranda....je hebt zelfs een tweede setje gemaakt!
    Wat een gave Samen Creatief heb je bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat super mooi. Vooral die eerste vindt ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf allemaal Miranda, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei mooi! Het pakket heb ik in huis, komende dagen ga ik er even goed voor zitten om dit te maken 🤗

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda