Volgers

zaterdag 24 december 2022

Bruiloft collega's

Hallo allemaal,

Afgelopen week zijn 2 collega's die elkaar bij ons op het werk hebben ontmoet met elkaar getrouwd. Als collega's hebben we geld ingezameld om een cadeau te geven. We hebben een cadeaubon van een restaurant gegeven met nog wat andere cadeautjes.
De trouwkaart is in wit, zwart en goud en die kleuren heb ik terug laten komen in mijn cadeauverpakking.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Craft Sensations (mix & match basics).
De plaatjes zijn van Syta van Gelderen.


Hier de voorkant met het laatje.

De binnenkant.

In het laatje zit de cadeaubon van het restaurant.

In de pocket heb ik een aantal labels met teksten gedaan. Dit zijn stempels van Crafter's Companion.

De teksten nog allemaal van dichtbij.





3 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie heb je voor ze gemaakt met mooie bijpassende teksten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Ziet er chique uit. Daar zal het getrouwde stel vast blij mee zijn geweest.
    Fijne kerst.
    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda