Volgers

dinsdag 12 april 2022

Samen Creatief #24

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden. Voor de basis heb ik zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van 13Arts (Women in gold).


De bloem is een stempel van CraftEmotions.



Aan het hengsel heb ik een rand van Marianne Design verwerkt.


De stempel heb ik gestempeld met Memento Gray Flanel, zodat je de lijnen niet zo goed en je een no line colouring effect krijgt. Daarna heb ik ze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: GY5-GY3-GY2-GY1
Stelen: LG5-LG4-LG3-LG2

Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Daarna kun je verder hoppen naar

Rikie


 

10 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt deze paasmandje, leuk om kado te geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de eenvoud is hij erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Miranda. Zo leuk voor Pasen met de eitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, mooi hoor!!
    Dit zijn leuke kadootjes om te maken hè.
    En heeeeeeerlijk gevuld met chocolade eitjes, dus ook nog eens lekker om te krijgen😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi paasmandje heb je gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook heel mooi …lekker rustig opgemaakt….

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kleuren heb jij gebruikt Miranda....prachtige creatie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en lekker gevulde creatie heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combinatie en die grote bloem is een echte blikvanger

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda