Volgers

woensdag 27 april 2022

Plannerpagina

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een plannerpagina laten zien die ik gemaakt heb met een stanzenset van Studio Light die ik gemaakt heb voor het blog van Hobbyshop Veldmaat.

De pagina heb ik uitgestanst met een stans van Studiolight.
Voor de basis heb ik kraft krijtwit gebruikt. Dit steekt mooi af bij het roze dessinpapier van Craft O' Clock. In het midden heb ik een slimlinestans van Marianne Design gebruikt.

De plaatjes zijn van Piatek. Zo zie je dat je prima verschillende merken kunt combineren. Als de kleuren maar bij elkaar passen. In de brievenbus heb ik een klein sneetje gemaakt en hier een briefkaart in geplakt.


Prachtig toch deze bloementoef?


De rand van de plannerstans is zo mooi.

En dan de gaatjes nog netjes afgewerkt.



 

3 opmerkingen:

  1. Zo, mooi hoor!!
    Dat kan zeker goed, verschillende merken combineren. De kleuren passen mooi bij elkaar en dus is het allemaal 1 geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende pagina. Lekker roze en mooi afgewerkt. Die rand is inderdaad heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paginaplanner en prachtig papier voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda