Volgers

zondag 3 april 2022

Rode neuzen & rode wangen

Hallo allemaal,

Bij Kaarten showroom De schatkist mag ik deze maand gastdesigner zijn voor de sketchwedstrijd en heb ik deze kaart gemaakt als voorbeeld. 

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
De tekst is van Marianne Design.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

 Dit is de tekst van dichtbij. Vond die wel bij het afdrukje passen.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB8-EB6-EB4-EB2
Muts: MB4-MB3-MB2-MB1
Shirt: BT9-BT7-BT5-BT3
Broek: MB4-MB3-MB2-MB1
Hart: CR9-CR7-CR5-CR3
Laarzen: TN9-TN7-TN5-TN3


1 opmerking:

  1. Wat een superleuke kaart Miranda!
    Mooi modelletje en geweldig leuk papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda