Volgers

woensdag 6 april 2022

Paastak

Hallo allemaal, 

Van CraftEmotions is een leuke stempelset waarmee je je eigen paastak kunt maken. Hiermee heb ik deze kaart gemaakt voor het blog van Hobbyshop Veldmaat. De tak heb ik eerst gestempeld op het Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Omdat ik de paastak er goed uit wilde laten springen heb ik als decoratie alleen wat Nuvo Crystal Drops gebruikt op de hoeken.


De paaseieren heb ik apart gestempeld en na het inkleuren uitgeknipt en met foamtape opgeplakt. Zo krijg je wat meer diepte in je kaart.
Hier de eieren van dichtbij.



Hier kunnen jullie goed de diepte zien.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Takken: DG4-DG3-DG2
Eieren: DP4-DP3-DP2-DP1-AP4-AP3-AP2-AP1
PV4-PV3-PV2-PV1-PP5-PP4-PP3-PP1
LV3-LV2-LV1


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee is het zeg! Goed te zien dat de eieren er aan hangen met diepte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met super leuke gekleurde eieren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda