Volgers

zondag 20 maart 2022

Workshopkaart Dietvorst Verf&Behang

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik na hele lange tijd weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom.
Deze keer zijn we aan de slag gegaan met Distress Oxide inkten en de Triblend brushmarkers van Spectrum Noir. We hebben een slimlinekaart gemaakt. Een keer wat anders dan de kaarten die ik normaal gesproken maak. Ook in verband met de maatregelen die tijdens de voorbereiding van deze kaart van kracht waren, hebben we gekozen voor een kaart die niet teveel aan voorbereidingstijd kostte.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Deze heb ik uitgestanst met een slimlinestans van Marianne Design (CR1538). Op Neenah Classic Crest card heb ik de stempel van Studio Light gestempeld. Daarna heb ik de bloemen nog een keer op maskingpapier gestempeld en uitgeknipt. De bloemen afgeplakt en toen de achtergrond gemaakt met Distress Oxide in de kleuren Bundled Sage en Stormy Sky.
Voor de bloemen heb ik de Triblend Brsushmarkers van Spectrum Noir gebruikt.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: Hydrangrea blend - Jade Green blend - Magenta blend



4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je eindelijk weer een workshop hebt kunnen geven. Mooie kaart Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Heerlijk lijkt me dat om weer workshops te kunnen geven.
    Deze kaart is super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda! EN wat leuk dat je weer gestart bent met workshops.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda