Volgers

maandag 7 maart 2022

Let your dreams be your wings

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een lekker roze kaartje voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ik hou wel van wat apartere kaartjes en deze keer heb ik een swingkaart gemaakt. Hiervoor heb ik babyroze en crème cardstock als basis gebruikt. Hierop het prachtige dessinpapier van Scrapboys (First Love). Zo mooi met die roze bloemen.

De basiskaart is 15x30 cm en deze heb ik gerild op 7,5 cm en 15 cm. Uit de rillijn van 7,5 cm heb ik cirkel gehaald met de stanzenset van CraftEmotions. Hierin heb ik een kleine cirkel gehangen die vast zit met wat touw. Op de voorkant van de kleine cirkel heb ik de paddenstoelenstanzen van CraftEmotions gebruikt. De steeltjes heb ik wat ingekort zodat ze beter passen.

 
Wanneer je de kaart open vouwt, draait de cirkel en komt de tekst tevoorschijn. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna mooi goud embossingpoeder van Nuvo gebruikt.

Aan de rechterkant heb ik dezelfde cirkelstanzen gebruikt. De witte cirkel is gestanst uit aquarelpapier. Hierop heb ik het vlinderstencil van CraftEmotions gebruikt en daarbij 2 kleuren Memento Versa Magic (Pink Petunia en Pixie Dust) gebruikt. Op het onderste deel heb ik de grasstempel van CraftEmotions gestempeld met Versamark en daarna Crystal Clear embossingpoeder van Nuvo gebruikt zodat je onzichtbare lijnen hebt.
Daarna de vlinder op de cirkel geplakt.

Hier de tekst met het mooie gouden embossingpoeder van dichtbij.

En de paddenstoelen. Bij deze 2 heb ik bovenkant extra gestanst uit roze cardstock en op de crèmekleurige basis geplakt.


Is deze stempel niet geweldig? Vind deze zo leuk om te kleuren. Heb hem met hetzelfde gouden embossingpoeder als de tekst gestempeld op aquarelpapier en daarna ingekleurd met de aquamarkers van Spectrum Noir.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vleugels:burgundy-tulp-rose pink-moss-sage
Lijfje: tan-flint
Gras: moss







5 opmerkingen:

  1. Een roze swingdroom met een geinige vlinder!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie fleurige swingkaart Miranda. Mooie details heb je erop verwerkt en die vlinder is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart…mooi kleurwerk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is het! En inderdaad heel leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Miranda. Heel erg mooi papier heb je ook gebruikt en de vlinder is ook prachtig.


    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda