Volgers

maandag 14 maart 2022

Cheerful sketches

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Today I want to show you my creation for the current challenge at Cheerful Sketches. This is the sketch for this month.

Voor de vorm van mijn kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.163) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock geknipt. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
De tekst is een sticker van Dutch Doobadoo.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops. 

For the shape of my card I've used a template from Dutch Doobadoo (470.713.163). I've cut it out of kraft and white cardstock. The designer papers are from Maja Design (Bohemian Harmony).
The text is a sticker from Dutch Doobadoo.
For decoration just some flowers and Nuvo Drops.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter, en heet Happy Birthday to Me. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

The image is a digi from 1 of our sponsors, The Paper Shelter, and is called Happy Birthday to Me.
I've coloured her with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Beer/bear: GB9-GB7-GB5-GB4-GB2-PP3-PP2-EB7-EB4-EB2-EB1-true black
Servet/napkin: BT9-BT7-BT5-BT3-EB7-EB4-EB2-EB1
Feestmuts/party hat: BT9-BT7-BT5-BT3-EB7-EB4-EB2-EB1
Taart/cake: BT9-BT7-BT5-BT3-TN7-TN5-TN3-TN1-CR11-MG5-MG3-MG1-IG1
Kaarsjes/candles: GY3-BO1
Borden/plates: BG5-BG3-BG1
Ondergrond/bottom: TN9-TN7-TN5
Schaduw/shadow: GG1-blender


 

4 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart Miranda.
    Supermooi papier, leuke vorm en wat heb je de digi geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje heb je gemaakt Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het kaartje met sketch op een ander model kaart te verwerken Miranda. Mooie, vrolijke kleuren heeft je kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart! Heel mooie reminder voor onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda