Volgers

dinsdag 1 maart 2022

Simply Magnolia Anything goes with option men's card

Hallo allemaal/Hello everybody,

De nieuwe challenge bij Simply Magnolia is weer begonnen en zoals altijd is het thema "anything goes", maar deze keer met de optie "men's card (mannenkaart)".

Voor de vorm van de kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.143). Deze heb ik uit kraft en with cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
De randen zijn gemaakt met een stans van Noor!Design en de filmstrip is een stans van CraftEmotions.
Als decoratie wat knoopjes en Nuvo Drops.

The new challenge started at Simply Magnolia and as always the theme is "anything goes" but this time with the option "men's card".

For the shape of the card I've used a template from Dutch Doobadoo (470.713.143). I've cut it out of kraft and white cardstock. The designer papers are from Maja Design (Bohemian Harmony).
The borders are made with a die from Noor!Design and the film tickets with a die from CraftEmotions.
For decoration some buttons and Nuvo Drops.


 

Edwin is ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Edwin is coloured with the Illustrators from Spectrum Noir.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren/hair: EB7-EB4-EB2
Cape: BT9-BT7-BT5-BT3
Pak/suit: GB10-GB8-GB6-GB4
Riem/belt: BT9-BT7-BT5-BT3-GB10-GB8-GB6-GB4
Embleem/logo: BT9-BT7-BT5-BT3-DR7-DR5-CR9
Legging: BG8-BG6-BG4-BG2
Ondergrond/bottom: TN9-TN7-TN5
Schaduw/shadow: IG1-blender

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met een mooie stoere stempel van Magnolia.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Miranda.
    Superleuk papier en wat een leuk modelletje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem me elke keer voor om mee te doen, maar ik ben zo slecht in kleuren vergeleken bij jullie DT.
    Jouw kaart is ook alweer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda