Volgers

dinsdag 15 februari 2022

Online Hobbyfestijn Noor&Zo deel 2

Hallo allemaal,

Laatst liet ik jullie een aantal kaarten zien die ik gemaakt heb tijdens het Online Hobbyfestijn in de Facebookgroep van Noor&Zo. Met dezelfde mal van Dutch Doobadoo hebben we ook een doosje gemaakt. Deze mal is speciaal voor het event ontworpen, dus heb hiervan dus geen artikelnummer. 

Dan nu de foto's van het doosje.
Dit is de buitenkant. Heb er een plaatje uit het pakket op verwerkt. Ook wat bloemen en Nuvo Drops.


Dit is de binnenkant. In de deksel zit een pocket waar 2 labels in zitten. Hierop heb ik ook plaatjes uit het pakket verwerkt. In het doosje heb ik nog wat lekkere chocolaatjes gedaan en het aan mijn man gegeven voor Valentijnsdag.


 

3 opmerkingen:

  1. Ook een heel leuk model, met lieflijk papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk doosje. En helemaal leuk dat je het aan je man gaf met chocolaatjes.
    Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doosje heb je gemaakt. Leuk gedaan nog zo met de labels aan de binnenkant. Ik denk dat Arno er vast blij mee is met een goed gevuld doosje met lekkere chocolade.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda